Verksamhetspolicy

Verksamhetspolicy

Affärsidé

Genom kvalificerad rådgivning och smidiga tjänster inom områdena för ekonomi, juridik, administration och HR bidra till våra kunders framgång.

Kvalitetspolicy


Juronum AB:s kunder och andra intressenter kan förvänta sig att:

  • Vi levererar tjänster i tid och enligt avtal.
  • Vi ligger i framkant och har mycket god kunskap inom vårt arbetsområde.
  • Vi skapar nöjda kunder genom att leverera produkter och tjänster som uppfyller både specificerade och outtalade kvalitetskrav.
  • Vi är pålitliga som affärspartner, arbetsgivare eller annan partner.
  • Vi samarbetar med noga utvalda kompetenta leverantörer och samarbetspartners.
  • Vi levererar ett mervärde som gör att vi upplevs som mycket prisvärda och attraktiva av våra kunder.

Varje anställd åtar sig att:

  • Uppfylla kundkrav och övriga tillämpliga krav från intressenter inklusive lagar och förordningar.
  • Bidra till att ständigt förbättra verksamheten och att höja kvalitetsnivån på våra projekt och tjänster.

2024-02-28

Diyora Ibragimova

Byråchef

Miljöpolicy


Vi arbetar för att skydda miljön, minska vår miljöpåverkan och utveckla vårt miljöarbete genom att:

  • Utbilda och motivera våra anställa att utföra sina arbetsuppgifter på ett miljömässigt ansvarsfullt sätt.
  • Utvärdera våra miljöaspekter ur ett livscykelperspektiv och skapa handlingsplaner.
  • Prioritera leverantörer som är miljöcertifierade eller som har eget miljöarbete i största möjliga mån.
  • Ta ansvar för vårt avfall genom att bidra till återvinning så långt det är möjligt.
  • Sträva efter att systematiskt minska förbrukningsmaterial i verksamheten.
  • Systematiskt arbeta mot att bli klimatneutrala.

Varje anställd åtar sig att:

  • Uppfylla gällande miljörelaterade lagar och förordningar samt övriga tillämpliga bindande krav.
  • Bidra till att ständigt förbättra vårt miljöledningssystem genom att verka för att uppfylla miljömålen och uppnå en bättre miljöprestanda i vår verksamhet.

2024-02-28

Diyora Ibragimova

Byråchef