Verksamhetspolicy
Verksamhetspolicy
Affärsidé
Genom kvalificerad rådgivning och smidiga tjänster inom områdena för ekonomi, juridik, administration och HR bidra till våra kunders framgång.
Kvalitetspolicy
Juronum AB:s kunder och andra intressenter kan förvänta sig att:
- Vi levererar tjänster i tid och enligt avtal.
- Vi ligger i framkant och har mycket god kunskap inom vårt arbetsområde.
- Vi skapar nöjda kunder genom att leverera produkter och tjänster som uppfyller både specificerade och outtalade kvalitetskrav.
- Vi är pålitliga som affärspartner, arbetsgivare eller annan partner.
- Vi samarbetar med noga utvalda kompetenta leverantörer och samarbetspartners.
- Vi levererar ett mervärde som gör att vi upplevs som mycket prisvärda och attraktiva av våra kunder.
Varje anställd åtar sig att:
- Uppfylla kundkrav och övriga tillämpliga krav från intressenter inklusive lagar och förordningar.
- Bidra till att ständigt förbättra verksamheten och att höja kvalitetsnivån på våra projekt och tjänster.
2024-02-28
Diyora Ibragimova
Byråchef
Miljöpolicy
Vi arbetar för att skydda miljön, minska vår miljöpåverkan och utveckla vårt miljöarbete genom att:
- Utbilda och motivera våra anställa att utföra sina arbetsuppgifter på ett miljömässigt ansvarsfullt sätt.
- Utvärdera våra miljöaspekter ur ett livscykelperspektiv och skapa handlingsplaner.
- Prioritera leverantörer som är miljöcertifierade eller som har eget miljöarbete i största möjliga mån.
- Ta ansvar för vårt avfall genom att bidra till återvinning så långt det är möjligt.
- Sträva efter att systematiskt minska förbrukningsmaterial i verksamheten.
- Systematiskt arbeta mot att bli klimatneutrala.
Varje anställd åtar sig att:
- Uppfylla gällande miljörelaterade lagar och förordningar samt övriga tillämpliga bindande krav.
- Bidra till att ständigt förbättra vårt miljöledningssystem genom att verka för att uppfylla miljömålen och uppnå en bättre miljöprestanda i vår verksamhet.
2024-02-28
Diyora Ibragimova
Byråchef